Ahad, 1 April 2012

SPA panggil anda 14 April ini?

Saya baru perasan tadi, SPA dah umumkan calon
yang layak untuk menduduki Peperiksaan Bertulis
Kemasukan sebagai Juruaudit W41 pada 14 April ini.

Anda boleh buat semakan melalui link ini;

[+] http://goo.gl/Vgc86 (saya pendekkan link panjang ni!)

Tapikan, setiap tahun ramai je yang tak lulus
exam SPA. Susah katanya, ye lah skopnya sangat
luas dan kadang tu soalan tah hape hape!

Memang exam bertulis ni la tempat SPA nak
singkirkan calon yang ramai. Tapi tgk kat sini
ramai pulak yang lulus entah apa rahsia diaorang.
Email semua cakap lepas, mungkin anda nak tgk
boleh terus gi sini;

http://www.tipsptd.com

Sekadar nak berkongsi :)

Kalau nama anda dipanggil dan termasuk dalam
senarai tu, anda mmg kena tgk mcm mana diaorang
lulus..

ikhlas
Team Tipspeperiksaan.info

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

50 Contoh Soalan Peperiksaan Separa Perubatan

50 Soalan Sekyen A dari ebook rujukan pantas separa perubatan ( www.separaperubatan.com ) 1.       Apakah cara yang selamat untuk m...