Ahad, 7 April 2013

SPA panggil anda13 APRIL ini?

Saya baru perasan tadi, SPA dah umumkan calon
yang layak untuk menduduki Peperiksaan Bertulis
Kemasukan sebagai Pegawai Tadbir Diplomatik M41 pada 13 April ini

Anda boleh buat semakan melalui link ini;

[+] http://www.spa.gov.my/Portal/Semak_Online/Jadual_Peperiksaan

Tapikan, setiap tahun ramai je yang tak lulus
exam SPA. Susah katanya, ye lah skopnya sangat
luas dan kadang tu soalan tah hape hape!

Memang exam bertulis ni la tempat SPA nak
singkirkan calon yang ramai. Tapi tgk kat sini
ramai pulak yang lulus entah apa rahsia diaorg.
Email semua cakap lepas, mungkin anda nak tgk
boleh terus gi sini;

http://www.tipsptd.com/hop.php?ref=tips

Sekadar nak berkongsi :)

Kalau nama anda dipanggil dan termasuk dalam
senarai tu, anda mmg kena tgk mcm mana diaorg
lulus..

50 Contoh Soalan Peperiksaan Separa Perubatan

50 Soalan Sekyen A dari ebook rujukan pantas separa perubatan ( www.separaperubatan.com ) 1.       Apakah cara yang selamat untuk m...